Wednesday, June 10, 2009

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


Assalamualaikum.. Kat entry ni just nak cite pengalaman saya ikut rombongan merisik adek abah saya.. WOW!! Fist time tau dapat tgk secara real.. Hehe.. Nak tahu kisahnyer? Mai saya cite..hehe.. Begini kisahnyer.. Mula2 saya ingatkan merisik ni macam rombongan meminang!! G dalam 5 ke 6 buah keta!! Tapi, umi saya kata, merisik org x g ramai2.. Klau g ramai2, tuan rumah tu terkejut besar..Haha, kami cume pegi 2 buah keta jer.. Ermm, ade la dalam 10 org gak.. Nak tgk gambo2 kenangan x?.. Jom..


Ni rombongan orang kampung tau.. Sonok rasanyer dapat join sekali..hehe.. Ok, tu la bakal tunang adek abah saya.. Yg tengah tu... Puteh!! Takut la..hehe.. Tu tok wan saya, sebelah kanan, n sebelah kiri perempuan tu, ayah perempuan tu!!

Hehe.. Meriahnyer suasana rumah ni..

Hehe.. Si kembar!!...Kakaka, xde ah.. sebelah kiri tu la bakal tunang saya, eh silap, tunang adek abah saya.. Sebelah kanan tu sape ek?.. Ntah x kenal pun, xde ah.. Tu la akak saye.. Umo diorang beza 1 tahun jer.. Akak saya muda ag

Aduish.. Ade jgak gambo die ni!!..Isk, nak masuk jgak.. Ntahla,sape tah ni.. X kenal pun.. Lala.. Ni akak yg amik!! Isk, gambo sakan yer die!!

Merisik sudah.. Insya-Allah, ari sabtu ni, g meminang lak!! Hehe, yg ni aru nak g 10 buah keta.. X sabo rasa nak g.. Nak tgk camner org bertunang ni.. Leh siap sedia dari awal lagi.. Ehem2.. Gatalnyer aku ni..haha.. Xpe, aku cume siap sedia..haha...

So, sekian utk entry ni.. Assalamualaikum..


Di Post Oleh:





..::Selamat Bertunang Pakcik::..

4 Komen!!:

hanc said...

hujung thun ni abg sepupu kahwin..huhuuh meriah2.. :)

AREMAN said...

Hah..yeke
Ok, selemat Berkawin..

Eh, samelah..
Pakcik saya ni pun nak kawen ujung taun ni.. Minang ari sabtu ni

hanc said...

semoga berjalan lancar hendaknyer.k jg diri tu... ^.^

AREMAN said...

Hehe..
insya-Allah
Doa2kanlah yer..
Yer.. U take care too

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG