Saturday, June 6, 2009

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum sume.. Kat entry ni nak cite tentang kisah saya hari ni.,.hehe.. Hari ni pegi makan kenduri kat Bandar Darul Aman, Alor setar, umah kawan abah saya!! Fuh.. mmg dah lama x makan kenduri, yela nak makan kenduri kenala tggu waktu musim cuti kan.. Ermm, mmg hasrat nak g makan kenduri sudah termakbul..huhu.. tapinya, ni kenduri orang bandar bukannya kenduri orang kampung!! Korang nak tahu nape saya kata gtu?.. Hah, korang pun mesti dah tahu kan, bezanya antara Kenduri Orang bandar dengan Kenduri Orang Kampung. Fist, orang bandar skrg ni, sume pakai sistem catering beza ngan org kampung!! Mereka bekerjasama klau ada kenduri, dan mereka pakai sistem gak, tapi ni sistem BENTARA.. Ini yang sonok tau.. Tgk ada permuafakatan antara penduduk.. Ermm, pape je la.. So, ari ni saya g kenduri ala2 grand la jgak.. Nak tgk gambo x??.... Jom kita layanzzzz

Ni la umah pengantin Perempuan.. Xdan la nak zoom kat pengantin..hehe

Ni la suasana dalam Khemah kenduri.. Pergh, gamat suasana beb!! Meriah gile.. Waktu ni la nak jumpa kawan2 lama yang terpisah ker atau sedara2 mara ker..

Tengok la betapa gamatnyer dalam khemah tu.. Sembang x ingat dunia..kakaka

Hehe.. teka ni sapa?..Hah, ni la aku ngan abah aku!! Hehe, seriousnyer abah..hehe

Aku dengan akak kedua aku.. Kak Nis... Hehe, posing elok ek.. Yang baju itam tu.. Control!!...kakaka

Ni akak pertama saya.. Akak Mieza.. hehe,, kedua2 control..kakaka

HAH... Ni sapa ni??.. Budak mana lak yg kena snap gambar ni?..Haha.. Control lak tu.. Isk2..

Hehe.. lepas balik dari kenduri tu.. Kami singgah kat shopping complex iaitu Pacific.. Akak saya nak g beli kasut, so, saya pun nyibuk gak nak beli buku..hehe.. Tapi lemas la.. Tggu akak2 saya ni dok beli kasut.. Lama gile..hehe.. Hehe, saya pun dan snap gambar2 diorang...Jom

Tengok la mereka 2 orang tu!! Betapa khusyuknyer mereka memilih kasut2 tu.. Kalau leh mereka nak sume..hehe.. Jgn marah eh akak2 ku... Snap gambo x gtau..haha..

Hah.. Tgk la.. ni la kasut2 yang menjadi pilihan diorang ni.. EEE.. Macam2 la dorang ni..hehe..

Hehe.. Dalam mereka dok khusyuk memilih kasut2 tu.. sya ape lagi.. Dah busan sgt, so saya snap la gambo saya sendiri..hehe.. Tggu mereka beli dah dekat 1 jam..kakaka..

Hehe, so sekian utk entry ni.. Nnti akan saya bawakan entry yg lagi menarik yer..
So, sekian.. Assalamualaikum..

Di Post Oleh:




0 Komen!!:

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG