Thursday, February 12, 2009
Assalamualaikum... Kat post ni man nak kongsi skit ari sukan kolah man. Taun ni ari sukan kolah saye pada 11.2.2009(Rabu). Memang agak meriah lah tahun ni berbanding taun2 lepas, huhu... Nak cite skit pasal umah sukan man, Umah sukan man warna Biru, memang cantek gak lah umah sukan kami tu, kami hias, fuhh, mmg perghh lah, tp sayangnye, ade yg lagi cantek... Hahaha.. Umah saye dapat no.3, dari 4 buah umah sukan.. Kami mmg x puas atilah ngan umah Warna merah(saga), sebab mereka asyik menang aje, nak tahu nape? Ramai pelajar belot g umah tu, Geram gile. Mula2 cikgu umah sukan saye dah lemah semangat bila tgk pelajar2 yg wakil umah taun lepas dalam acara dah belot, Mmg geram gile. Ketua umah sukan tu, cikgu Saleh ngan Cikgu Azman, mereka yg bersemangat tu, hancur!!..HURMM.. Waktu merentas Desa, kami dapat no 4, kami cuma leh pungut 3 aje pingat emas, tu yg wat kan cikgu jadi x bersemangat..huhu, tp walau camne pun, cikgu tu tetap tabahkan diri walaupun die tahu x kan menang, tambahan lagi, setiap kali sukan, macam sukan tara, kami dok no. last gak dan geng umah sukan laen dok perli kami.. HUH!!..Dari situ, kami bangkit, waktu saringan, kami bangun, dalam sehari tu, kami godam sume pingat emas, sehari tu kami dapat 7 pingat emas, umah sukan laen tu pelik dan terkejut. Dari situ, cikgu makin bersemangat dan akhirnye di hari sukan, kami dapat pungut 13 EMAS, 8 PERAK, dan 12 GANGSA..WOW!!..mmg kami x sangka, dari kedudukan no. 4, kami dapat ke no. 2.. Ari sukan tu, geng umah saye (wira) perli alik geng umah (waja) yg dulu no 2 dan skrg dok no. 4. Tu lah balasannye, jgn pernah sesekali kata kat org, jgn dok rendahkan org kan dah kena alik...PADAN MUKA!!..haha...ALLAH sentiasa melihat dari atas!!..So, sekian saje untuk post kali ni, nnti man bukak tajuk aru lak ye..Thanks..

1 Komen!!:

aman said...

Motifnye..jgn dok kata kat org!!..btul x?

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG