Tuesday, January 4, 2011
Assalamualaikum.. Korang nak tengok x hasil editan Photoshop aku yang x berapa nak jadi nie?? Hahaha.. Aku saja ja nak try, kot-kot lah menjadi, tapi x berapa nak jadi laa.. Penat deh buat mende ni saja.... haha..Jom tengok

Huhu.. Ini lah dia.. Amacam? Banyak x adik aku?? Hahaha.. Kesian dia, xpasal2 dapat clone.. Tapi, pandai gak adek aku ni possing..haha.. Kecek-kecek dah pandai possing..haha.. Waktu ni time aku g bercuti ngan family... Gambar ni x wapa jadi laaa.. Sebab aku edit guna cara aku seniri..haha.. Hentam saja la labu! kuang3..

K.. nanti kalo ada editan lagi, aku post sini noh.. Huhu, tunggu la kedatangannya.. Kuang3.. huhu.
Sekian.. Assalamualaikum

p/s: Sume editan dalam gmbar ni, aku guna Photoshop CS4 dan Photoscape..huhu

2 Komen!!:

baincardin said...

tenkiuu for sharing!~ ^_^

AREMAN said...

huhu...
sama2..

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG