Thursday, December 30, 2010
Assalamualaikum.. Kepada semua blogger, korang nak tahu x nape ramai orang yang xmo masuk blog korang?? Ini adalah sebab utama laa.. Sebabnya korang x letak shoutbox laa.. Tolong lah letak shoutbox supaya senang para blogger nak letak link diorang and boleh kerap-kerapa masuk blog korang..
Sekarang ni macam-macam dah jenis shoutbox yang diwujudkan.. Shoutbox float la, macam-macam laa.. At least, u allz msti ada shoutbox.. Janganlah terlalu besar sbb nanti akan ganggu page lak.. Berat lor~!..huhu

Kemudian, kalau la korang xbuat "Shoutbox Float" macam blog ni, pastikan shoutbox korang berada di atas sekali sebab ini akan memudahkan para blogger untuk meninggalkan link dan comment diorang.. Itu yang penting! Shoutbox memainkan peranan yang penting taw!

So, kepada blogger-blogger yang belum letak shoutbox, letak la sekarang noh.. Confirm la, blogger lain akan kerap masuk blog anda sume.. Huhu.. Good Luck k..
k.. sekian.. Assalamualaikum

p/s: Ni website untuk create shoutbox :

4 Komen!!:

+faten+ said...

tp..kn..cmnew nk wat shoutbox float ek..:)

baincardin said...

sib baik ada.^_^

AREMAN said...

Fariesha: Nanti sy gtaw camne nak buat..

Baincardin: Haha.. Bgos3..

Anonymous said...

Assalam man, nak tahu jugak macam mana boleh buat shoutbox tersembunyi tu? Dah search dekat internet tapi jumpa yang lain jenis punya. Boleh bagi tak link tutorial dia?

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG