Wednesday, December 29, 2010
Assalamualaikum.. Seperti yang kita sume sedia maklum, Negara kita iaitu Malaysia tercinta telah berjaya melayakkan diri ke Final Piala AFF. Negara kita telah memenangi Final pertama (3 - 0) dengan Indonesia.. Malam ni (Rabu 29/12/2010) pertembungan kali kedua di Indonesia bagi menentukan siapakah juara.. Kita memang sangat berbangga dengan negara kita.. Chaiyok!
Yezz! Tu la kenyataanya.. Harimau Malaya telah berjaya menumpaskan Garuda dengan mudah sekali.. Tetapi, disebalik kegembiraan Malaysia ni, geng Garuda ni pulak x berpuas ati dengan kekalahan mereka.. Pelik kan?? Bila kalah depa mula la marah.. Yelakan, mereka pandang rendah kat Malaysia, sebab depa berjaya tumpaskan Malaysia 5-1 pada pertembungan sebelumnya.. Tapi, mereka perlulah terima kenyataan yang mereka dah kalah ngan Malaysia.. hahaha (sonok sebentar..)..
Tengok la ni!! Apa ke jadahnya sume ni?? Xkan la sampai xpuas ati, mereka sanggup buat macam nie?? Hadoiyai! Kalo letak gambar sotong tu dkat belah bendera depa xpa lagi, Masalahnya sekarang Mereka ubah gambar Bendera Negara kita!! Ya Allah, sakitnya ati tengok! Tambahan lak, depa tukar gmbar muka coach skuad negara kita! B*D*H sungguhla sapa yang buat ni.. Xdak akai la too! Aku blur gambar tu sbb aku hormat coach negara kita too.. Awat la orang zaman sekarang bengong2 sume?? Dah kalah tu buat cara kalah laa..hadoi!

Ada banyak lagi gambar yang mereka edit.. Hmm, camne la kalo malam ni depa kalah teruk lagi? Apa akan depa buat pulak?? Huh! Peling sungguh.. Kita rakyat Malaysia, marilah sama2 kita mendoakan keselematan skuad bola sepak negara kita agar selamat main dan pulang ke tanah air yang tercinta dengan selamat.. Insya-ALLAH.. Moga2, xdak benda yang x diingini berlaku pada malam ni.. Amin!

So, akhir kata, hanya disebabkan bola, Perpecahan berlaku diantara Hamba ALLAH.. Moga2, Allah memberi pertunjuk kepada mereka yang berbuat sedemikian rupa.. Amin!..
k.. Sekian.. Assalamualaikum

P/S: Moga2 Malaysia dapat kalahkan Indon dengan teruk malam ni! Huh (geram nie..)

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG