Thursday, December 30, 2010
Assalamualaikum.. Malaysia Boleh! Yezz, itu yang disebut oleh rakyat Malaysia semalam apabila negara kita telah muncul sebagai juara Piala AFF Suzuki 2010 dengan hasil jaringan gol keseluruhan (4-2).. Tahniah kepada skuad bola sepak Malaysia.
Piala diatas tu adalah milik skuad Bola sepak negara kita!! Tahniah!! Teruskan usaha lagi, dan moga2 nanti Malaysia akan dapat mencalonkan diri ke FIFA world cup yer.. huhu.. Insya-ALLAH.. Berdasarkan cara permainan skuad negara kita sekarang ni, mmg kita dah cukup layak utk masuk FIFA..huhu.. Chaiyok Malaysia!
Itulah wajah-wajah kegembiraan skuad Bola Sepak negara tercinta kita apabila diiktiraf sebagi Juara dan mereka menjulang Piala itu dengan rasa bangganya! Kita yang duduk kat rumah pon msti rasa terharu jugak kan bila tgk Malaysia menang? Of course la kan..huhu..

Alhamdulillah, semalam xdak perkara yang x diingini berlaku.. Syukur sangat2! Tapi, ada la jgak nampak geng Indon dok baling botol masuk dalam botol.. Ish2, depa xleh nak terima kenyataan la tu..haha.. Padan muka lor! Kalah menang itu adat pertandingan, yang penting jgn dok pandang rendah kat orang jer.. huhu

Hari ini, (30/12/2010, Khamis) adalah cuti Peristiwa bagi celebrate kemenangan Malaysia menumpaskan Indonesia dengan teruk..haha.. Perdana Menteri telah mengisytiharkan cuti peristiwa itu sebaik sahaja malaysia menang! Huhu..

Okey, thats all.. Malaysia Boleh! Malaysia Juara! Malaysia Cemerlang, Gemilang & Terbilang
k.. Assalamualaikum




P/S: Moga2, Malaysia dapat calonkan diri ke FIFA World Cup yer nanti..huhu

6 Komen!!:

zazaw said...

yeh .
Malaysia memang bolehh

AREMAN said...

huhu..
Yezz!
Btol3
Proud to be malaysians.

KakD said...

Tahniah malaysia!!! terbaekkk okeyyyy hihihi

AREMAN said...

Yeah!
Indo frust laa..
haha..ksian

baincardin said...

Piala Suzuki AFF 2010 - The cup is ours! Yay!!!~ ^_^

AREMAN said...

Huhu..
That's right

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG