Wednesday, December 30, 2009

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


Assalamualaikum... Waduh!! Sekolah dah nak bukak laaaa.. Ermm, cepatnya masa berlalu kan, x sangka lak, umor kita dah makin meningkat.. Dari bayi jadi kanak-kanak.. Dari kanak-kanak jadi remaja.. Dari remaja jadi dewasa.. Dari dewasa jadi tua.. dan TUA smpai la ke ajal iaitulah MATI!!

Hurmm.. aq dah nak naik form 5 dah.. Pejam celik, aq dah jadi senior dah!! Adoiyai, cpatnya masa berlalu.. Hurm, takot sih nak naik form 5!! Nak tahu nape?? Haha, aq rasa sume tau iaitulah SPM!! Adoiyai... Sehelai sijil tu lah yang akan menentukan masa hadapan kita sume!! Waktu PMR, kita leh maen2 lagi, but SPM sorie beb!! X bole maen2.. Sehelai sijil ni la yg akan menentukan kerjaya kita pada masa hadapan... Sehelai sijil ni la yang akan menentukan sape yang akan jadi Engineer, Doctor, Architect, Lawyer, Teacher dan macam2 lagi.. So motifnya, Don't Play2 with SPM...haha

Apa azam korang tahun baru ni ek?? Azam aq tahun ni mmg azam yang cukup hebat, iaitu nak belajar sunguh2... Nak cemerlang dalam SPM!! Insya-Allah.. Harap2 azam aq ni akan termakbul.. Amin2!

Haha.. Tulis banyak lak entry kali ni ek.. Key, aq juz nak ucap "Selamat Tahun Baru 2010"
Semoga tahun Baru ini akan menjadi lebih baek dari tahun yang sebelumnya..
Insya-Allah

Sekian utk entry ini.. Assalamualaikum

[783A3F51BD89BB429D3153C6ECF86355.png]

0 Komen!!:

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG