Sunday, June 7, 2009

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum sume.. Hehe, nak tahu benda ape yg penting buat saya untuk on9?.. Kalau xde benda2 ni, maka xleh la saya nak on9 atau tulis blog..hehe.. Selama ni saya x sedar bertapa pentingnya peralatan ni kepada saya!! Saya patut bersyukur.. Jom kita tgk.


Fist, ni la benda yg sangat penting tu!! Korang tahu ape ni? Ni la Wireless Router.. Benda ni membolehkan saya on9 dimana saja dalam rumah saya hanya dalam lingkungan jaraknya la..hehe.. Sume sistem selanggara Wireless ni diselenggara,dipasang dan di control oleh abang kesayanganku.. Hamizi.. Ni blog die.. g ah masuk.. (Klik sini).. Mmg die ni pakar bab2 com.. Klau ade masalah korang leh la tanya die.. Skrg die dah bukak syarikat, ni website syarikat die.. (Klik sini).. Berkaitan ngan Wireless ni, nak pasang mmg agak pening pala!! Yang pling penting die disambungkan dengan wire telefon.. Hehe.. Kat umah saya pakai stremyx, so lagi mudah la.. Bayar RM45 je sebulan.. Mudah kan.. Jom la pakai ramai2..


Beli la satu.,.Hehe, pasang kat umah!! X rugi tau, dari kita dok pegi cc tu, baek beli terus..

Ok.. Tu satu aru, ni benda yang kedua penting... Klau xde ni, xde maknanyer nak on9..Haha.. Korang tahu mende?.. Jom tgk..

HEHE.. Ni la die.. Laptop!! Hehe, xde ni xleh la nak tlis blog and on9.. Hehe, laptop ni la saya dok tlis blog,on9, maen game n macam2 ag.. Ni laptop abg.. Saya xde laptop, so tumpang2 jer..

Hehe, ni laptop ACER.. Dalam kuarga saya, sume pakai jenama ACER.. ACER pilihan no.1 keluargaku.. Haha, dok promote lak..

So, itu sahaja utk entry ini.. insya-Allah, pada setiap entry baru, saya akan letakkan gambar2.. Akan ada di setiap entry walaupun hanya satu gambar..

So, sekian.. Assalamualaikum..

"AKU SAYANG LAPTOP"


Di Post Oleh:

0 Komen!!:

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG