Sunday, April 26, 2009

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


Assalamualaikum Cikgu SAIFUDDEENN!! Saya tulis Post ini khas untuk buat Cikgu ku Tercinta!!.......

Kepada Cikgu Den..

Terima kasih cikgu kerana sudi mengajar saya dan kawan2 saya, Ilmu yg cikgu berikan kepada kami amat kami hargai dan jasa baek cikgu hanya ALLAH yang mampu membalas!! Cikgu, pelajaran Lukisan Kejuteraan adalah pelajaran yang baru buat kami sume, mungkin cikgu ada tension ngan kami kan, saya wakil sume kawan2 saya, saya mintak maap cikgu, cikgu mengajar kami dengan penuh sabar!! Saya mula2 masuk ke sekolah Teknik Alor Setar dulu, memang saya takut sangat nak belajar pelajaran baru ni, terutama LK ni la, sebab ia melibatkan melukis, saye ni x minat melukis, hehe, so, memang saya dulu dah putus asa sangat tapi setiap kali cikgu masuk ke kelas, cikgu selalu bagi nasihat dan kata2 semangat kepada kami, dari situlah semangat saya datang kembali!! Saya terus berusaha dan akhirnya, usaha saya membuahkan hasil, Alhamdulillah, saya dapat A1, Saye btul2 nak ucapkan terima kasih banyak2 kat cikgu, klau xde cikgu, x tahu la macam mana saya nak belajar!! Sume student ASTECH mesti rindu sangat kat cikgu nnti, klau cikgu ade masa atau ditakdirkan cikgu datang ke Kedah lagi, datang2 la jenguk kami di ASTECH ni ye, memang kami menantikan kedatangan cikgu lagi!! Sekali lagi,saye mewakili student ASTECH, ucapkan ribuan Terima Kasih... (fanx) "Tanpa Guru, siapalah Gelaran seorang Pelajar"

Cikgu Den ni ialah guru Praktikal di Sekolah saya, beliau menjalani tugasannya die sekolah saya selama 3 bulan setengah!! Selepas tamat latihannya die sekolah saya, die akan kembali melanjutkan pelajarannye die Universiti nya kembali iaitu, Universiti Tun Hussain Onn di Johor! Beliau mengambil jurusan guru dalam bidang Guru teknikal iaitu mengajar Mata pelajaran Lukisan Kejuteraan!! Beliau datang bertugas die sekolah saya bersama rakan-rakannye seramai 5 orang!! Cikgu Den la yang paling saya rapat sebab die mengajar kelas saya...hehe!! Cikgu Den ni la yang paling Sporting sekali dan cikgu yang paling lawak sekali, xde beliau, x berseri la sekolah ASTECH... Ermm.. kalau la masa dapat di putarkan balik, saye nak menghabiskan masa saye bersama Cikgu Den dan hargai sesaat bersama beliau!! Papepun cikgu Den, selamat bertugas walaupun dimana cikgu berada!! Jangan lupa kami ye... Geng ASTECH!! K la cikgu, sebelum saya mengakhiri ucapan saya, saye sediakan Sekerat pantun buat cikgu.. Terimalah....

Kalau ada sumur diladang,
Boleh kami menumpang mandi,
Kalau ada umur Yang panjang,
Dapatlah kita berjumpa lagi... Cikgu Den!!

"Moga2 Allah memberi Rezeki yang melimpah ruah kepada cikgu"

Sekian dari saya..@elyasswhutt

"Cikgu SAIFUDDEENN!!"

Selamat Tinggal Cikgu Den, doakan kami berjaya SPM 2010 nnti ye.. (1rose)

SEKOLAH MENENGAH TEKNIK ALOR SETAR
AKAN MENJADI
SEKOLAH TEKNIK NO.1
MENJELANG TAHUN 2010

AMIN!!!

Blog cikgu Den :httP://cikgusipil.blogspot.com




5 Komen!!:

AREMAN said...

Selamat Bertugas Cikgu Den... sedehnye!

Mohd Saiffuddeen said...

terima kasih byk2....cikgu hargai sgt2 apa yg kamu buat. cikgu hanya menjalankan tggjwb cikgu sahaja.. Yg penting cikgu nk kamu berjaya dlm hidup 2 shaja..

apa2 pun cikgu doakan yg terbaik utk kamu....

pastikan dpt A1 dlm LK k...>

AREMAN said...

TERIMA KASIH CIKGU!!
KAMI JANJI AKAN DAPAT A1 DALAM LK..
INSYA-ALLAH!!

Unknown said...

cewahh.
sweet je.
haha

AREMAN said...

Hehehe.. memang la!! HUHUHU

Followers

  • hit counters
  • Favourite Link

    MY BANNER

    *Copy n Paste*
    AREMANLIFE BLOG